woensdag 25 januari 2017

De kou van de afgelopen tijd brengt toch wel wat kleine ongemakken met zich mee voor ons.
Het grijze water, van de douche en de wasmachine,  dat we opvangen in plastic regentonnen kunnen we niet oppompen als het vriest.
Overdag als het even boven 0 graden is dan kunnen we weer pompen en het toilet dus spoelen.
Onze grote boodschap doen we nog in de camper en de cassette moet ook eerst ontdooien voordat die geleegd kan worden.
Verder gebruiken we met de lage temperaturen ongeveer 2 a 3 gasflessen per week.
Van klussen komt hier de komende tijd nog niet veel terecht.
We hebben ook nog een vlucht geboekt naar Curaçao, 1 maart vertrekken we en de 16e zijn we weer terug.
Onze dochter en schoonzoon zijn daar eind vorig jaar gaan wonen om voor hun een bestaan op te bouwen.
We zijn best wel benieuw hoe het ze vergaat, al blijven we wel op de hoogte, en hoe ze daar wonen.
Wellicht kan ik mijn duikcursus ook nog afmaken.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil graag meer informatie over de vloerverwarming waar je op het THN Forum over schreef, zie daar mijn bericht aan jou. Ik hoop dat je na een fijne tijd op Curaçao reageert! Judith

    BeantwoordenVerwijderen