zondag 19 januari 2014

Hallo

De afgelopen week heeft mijn vader de sleutel van zijn nieuwe woning gekregen.
Aangezien dit nieuwbouw is moet er nog van alles aan gebeuren.
Dinsdag eerst een bezoek gebracht aan de woning inrichter voor vloerbedekking, gordijnen enz.
Vanaf woensdag zijn we  in de woning zelf aan de gang geweest
De muren worden behang klaar opgeleverd maar hij wil saus, dus zijn Egbertje en ik druk aan het plamuren en schuren geweest.
Komende week gaan we er mee verder.
Enige tijd geleden heb ik mijn Turbowifi antenne nog achter op de schotel gemonteerd.

De kabel loopt door de buis van de schotel en ik heb de router in de kast geplaatst.

Komende week gaan we naar 2 trailers kijken.
Een met enkele as van 13.60 meter en eentje met 2 assen van 12.55 meter.
Mijn voorkeur gaat uit naar 1 as omdat je dan meer ruimte hebt om alles onder te bouwen.
Ook is de dubbel asser een meter korter, dus worden de 3 beoogde ruimtes dan ook 30 cm korter.
Maar op de plaatjes ziet de dubbel asser er mooier uit dus moeten we eerst maar eens gaan kijken.

Aangezien we toch weer naar Eindhoven moeten komend weekend gaan we dit combineren met een bezichtiging van de trailers, dus daarover de volgend week meer.

2 opmerkingen:

  1. Hoe gaan jullie de trailer verplaatsen dan , of schaffen jullie er een trekker bij aan als de trailer klaar is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er komt inderdaad een trekker voor als hij klaar is

    BeantwoordenVerwijderen