zondag 2 maart 2014

De lente is begonnen en daar zijn wij heel blij mee.
De afgelopen week hebben we nette temperaturen gehad en voor de komende week ziet het er ook niet echt slecht uit.
De zoektocht naar DE trailer is ook afgelopen week gewoon door gegaan.
Maar tot nu toe zonder resultaat.
Ik ben nu begonnen om transport bedrijven te bellen waarvan ik weet dat die met een, door ons gezochte, trailer rijden.
Tot nu toe ook nog zonder resultaat.
De komende week word ik, als ze hun belofte nakomen, nog een paar keer terug gebeld.
Aangezien we komende zaterdag weer in Eindhoven moeten zijn heb ik nog een paar trailers gevonden die we even gaan bekijken.
Er staat eentje in Tiel en 3 in Meer (Belgiƫ)

Het is een beetje wrang dat deze trailer in Belgiƫ staat terwijl de het bedrijf Lips in Emmen zit.
Vandaar dat ik ook begonnen ben om bedrijven te bellen.
Wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten