dinsdag 9 september 2014

We zijn afgelopen weekend een paar dagen in Duinrel geweest.
Vrijdag zouden we in Scheveningen overnachten maar het plekje waar we normaal altijd staan was afgezet als parkeerplaats voor een visboer, dus zijn we na een wandeling gelijk maar naar Wassenaar door gereden.
Ook wel een leuk parkje met een mooie achtbaan en glijbanen.

De meeste slechte stukken zijn er uit.


Twee dwarsliggers


Twee stukken van de zijkant.
Een stukje uit het traanplaat van de laadklep.
En daarna zat ik 2x met de flex op dezelfde plek in mijn vinger.
Er zijn nog een paar stukken te gaan, maar daar moet ik eerst weer wat moed voor verzamelen.
En de wond moet eerst dicht zijn.
Ondertussen heb ik al weer heel wat aan de plannen gewijzigd.
Achter houden we hem op 4 meter hoog, dus de hele achterkalf moet schoon.
Dat durf ik nog wel met de flex dus is dat bijna klaar.
Hij gaat eerst naar de zandstraler en weer terug,dan komen de nieuwe stukken er in.
Als dat klaar is gaat de trailer weer weg voor de remmen, lucht enzovoort.
Wanden en dak er op en dan weer hier terug.
Ik hoop dat voor de winter gerealiseerd te hebben want dan kan ik mooi door werken met een gas kacheltje er in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten