maandag 1 december 2014

Deze week komt het laswerk wat gedaan moet worden, voordat de lucht en rem voorziening er op kan, klaar.


De rechter zijkant zit er al weer in evenals een stuk van de achterbalk.
Morgen doen we de andere kant en de rest van de achterbalk.
Dan is het aan mij om alles in de verf te krijgen, alleen moet het daarvoor warmer zijn dan 5 graden.
Dus daar moet ik even op wachten.
Zoals het er nu naar uitziet wordt het aan het eind van de week een paar dagen wat warmer.
Ik ga hem in ieder geval helemaal schuren.

Morgen breng ik even een bezoekje aan de monteur om te vragen wanneer hij nu tijd heeft.
Dan kan ik de onderdelen bij Floor in Wijchen gaan bestellen.
Dan nog bij de wanden- en carrosserie bouwer langs om te kijken wanneer die tijd hebben.
Zo kan ik een beetje een planning maken.
Voor ons zit er nu geen tijdsdruk meer op omdat we toch moeten wachten tot na de winter voordat we verder kunnen gaan met afbouwen.

Ondertussen is het al wel zo koud geworden dat de stro pakken al weer om de camper liggen.
Dat scheelt met de koude oosten wind van de afgelopen dagen toch een slok op een borrel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten