vrijdag 20 februari 2015

Ik laat de trailer hier volgende week weer naar toe brengen zodat we de voorbereidingen voor het sub frame kunnen treffen.
De carrosserie bouwers zijn namelijk niet even snel met het uitbrengen van een offerte.
Ik heb de afgelopen week al wel enkele bezocht om de offerte door de nemen.
Nu de luchtvering er onder zit kan ik hem hier op rijhoogte neerzetten en de hoogte van het subframe uitmeten.
Nederlands bekendste ijzerboer zit hier vlak bij en die heeft een enorme voorraad liggen.
In de doe het zelf hal kan ik alles mooi op maat zagen en ook nog in de juiste hoek.

Als bodemvrijheid wil ik 35 centimeter aanhouden (in de tekening staat het op 36 centimeter).
Die tekening heb ik trouwens een paar keer uitgeprint want daar teken ik met de hand het elektrisch plan in, voor zowel 230 als 24 volt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten