donderdag 19 maart 2015

Dat plannen gewijzigd kunnen worden blijkt maar weer eens.
De carrosseriebouwer gaat het oude pand van Cosmo Trucks in Zwolle betrekken.
Op de huidig locatie zouden de werkzaamheden buiten uitgevoerd moeten worden vanwege het ontbreken van een kraan.
Op de nieuwe locatie kunnen de werkzaamheden wel onder het dak uitgevoerd worden omdat daar binnen wel een kraan aanwezig is.
Aangezien ik dat een veel betere optie vind kiezen we maar voor Zwolle.
Alleen kan het daar pas eind april/begin mei gerealiseerd worden i.v.m. de verhuizing.
Dus vanmiddag heb ik de trailer hier maar weer laten bezorgen.
Want anders ligt het weer zolang stil en dat is niet de bedoeling.
Met de luchtvoorziening er weer op ging het aan- en afkoppelen zeer vlot.
Toen de lucht weg was werkten de remmen van de oplegger niet en moesten we balken voor de wielen leggen om hem op de plaats te houden.
Morgen haal ik de spatborden er af en dan zet ik de buizen waar ze aanhangen in de primer.
Verder nog wat beschadigingen bij werken en leidingen inpakken in het ribbeltjes plastic.
Maandag gaan we beginnen met het lassen van het subframe.
We gaan eerst de delen die er overdwars onderdoor komen er onder maken.
Als dat allemaal klaar is kan ik de delen die er in de lengte onderkomen exact op maat zagen.


Vandaag 20-03 2015 heb ik de achteras en de steunen voor de spatborden afgelakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten