vrijdag 1 mei 2015

Het is me eind vorige week nog gelukt om nog een paar betonplex platen te scoren.
Helaas moest het HPL plaat besteld worden.
We zijn er maar weer de hele maandag druk mee geweest.

De vakken zitter er in, alleen nog even afwerken.
Verder hebben we er nog 2 buizen voor de bekabeling in getrokken.
Eentje is voor de stroomkabel van de laadklep die naar de accu's gaat en die kabel zit er ook al in en de accu's staan even tijdelijk op de plek, en het functioneert.
De andere buis is voor de verlichting en daar moet de kabel nog in.

Dinsdag heb ik de bovenkant van de vakken dicht gemaakt.
Daar komen de afvoerbuizen van de keuken overheen te lopen.
Aan de andere kant komt de grijs water pomp te staan voor het toilet.

Woensdag heb ik de 'flappen' voor de steunpoten er in gelijmd.
Dit zet ik later nog vast met een aluminium strip.

In opgedraaide toestand steekt het geheel namelijk 2 cm boven de plaat uit.
Een gedeelte van de verlichting zit er ook op.

Morgen heeft de carrosseriebouwer open dag vanwege het betrekken van het nieuwe pand.
Dan krijg ik ook te horen wanneer ze hem kunnen gebruiken.
Vandaar even de "noodverlichting".
De HPL plaat heb ik nog steeds niet omdat de leverancier deze was vergeten te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten