zondag 5 juli 2015

Ondanks de hoge temperaturen heb ik toch nog wat kunnen doen.
Het isolatie werk op de wanden is klaar, voor zover ik dat nu kan doen.
Verder heb ik het achterste schot vervangen omdat de as verder draait dan ik had ingeschat.
De spatbord steunen waren verbogen en de plaat was gescheurd.
Ik had nog een stuk over van de vloerplaat en heb die er in gemaakt.


De kromme steun.

Daar moest ook de flex nog even aan te pas komen.

En alles zit er al weer in, de gaten sluit ik af met rubberen flappen.
Voor zover ik dat kon doen heb ik de vloer isolatie ook al aangebracht.
Het achterste deel hou ik nog even vrij omdat ik dat als werkplaats ga gebruiken.

In de platen frees ik sleuven waar omega profielen in komen te liggen voor de vloerverwarming.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten