donderdag 3 september 2015

Alle onder en bovenkasten van de keuken staan en hangen 'los vast' op de plek.
Ze moeten af en toe nog even aan de kant omdat ik de aan en afvoerleidingen nu moet leggen.
Dat ga ik volgende week een begin mee maken.
Morgen eerst met de camper naar de APK en in de middag vertrekken we naar Zeeland voor een weekendje weg.
Eerst de onderkasten.



Op de lege plek komt de vaatwasser, daar is geen onderkast voor, komt alleen een frontje voor.
Daarna de achterwand van de bovenkastjes plaatsen.



Boven en onder de kasten komt led verlichting, vandaar de twee stroom dozen.
En de bovenkasten hangen ook al.




2 opmerkingen:

  1. zou er torsie zitten in je aanhanger? Als ik een vrachtwagen, met grote laaddeuren achteraan, zie rijden, zie ik die deuren schuiven tenopzichte van elkaar. Ik bedoel, die kastjes moeten die beweging aankunnen. Hoe zie jij dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt, maar dat zijn meestal opleggers met meer assen.
    Die van ons heeft er maar eentje en voor rust hij op de king pen, een driehoek dus.
    De keuken kasten zitten ook niet helemaal tot aan het plafond, daarboven komt nog een led strip en het is ook nog eens beter voor de ventilatie.
    In totaal komen er twee tussenwanden in en achter in komt nog een verdieping.
    Dat zal het geheel ook nog iets stijver maken

    BeantwoordenVerwijderen