vrijdag 16 oktober 2015

We hadden een douchecabine besteld, maar die is met schade afgeleverd, dus het beschadigde deel is retour gebracht.
De bak hebben we nog dus ben ik daar maar mee begonnen.
Gat voor de afvoer geboord en de koudwaterleiding onder de douchebak.

Ondertussen gaan we ook gewoon verder met het lijmen van het laminaat.
Om het eerste raam heb ik ook al een aluminium lijst gelijmd.

De achterwand van de keuken hebben we ook al klaar.
Daar zit pvc laminaat op, dat komt ook op de vloer.


En dan even iets compleet anders.
Met het realiseren van dit project ben je iedere keer in een andere functie werkzaam.
De ene keer ben je sloper dan weer ijzerwerker of monteur of timmerman, tekenaar, elektricien, loodgieter, uitvoerder noem het maar op.
Maar nu willen ze ook nog een duiker van mij maken.
Schoonzoon Scott moet een leerling hebben voor zijn examen als duik instructeur en wie kun je daar nu beter voor nemen dan mij moet er gedacht zijn.
Dus vanavond heb ik mij eerste les gehad en het viel mij niet tegen.
Volgende week gaat het vrouwtje ook mee.


En het gaat hier echt niet om therapeutisch te zwemmen met koi karpers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten