dinsdag 13 mei 2014

Vandaag hebben we een antwoord van de RDW gehad.
                                        
Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt de RDW informatie over de maximale maten van een voertuig.

De maten gelden voor iedereen, het voertuig dient na de wijziging/restauratie te voldoen aan de permanente eisen. De permanente eisen staan beschreven in hoofdstuk 5 van de Regeling voertuigen, deze kunt u raadplegen via de volgende link: http://wetten.overheid.nl/BWBR0025798.

Dus we laten de breedte gewoon op 2.57 en de flex gaat er niet in. 
Aangezien het kenteken nu geschorst is omdat de APK ondertussen is verlopen laten we de trailer na ombouw weer APK keuren en dan moet hij dus aan de permanente eisen voldoen.

Vandaag heb ik de boiler in de camper uitgebouwd omdat ik water uit de lucht in/uitlaat zag komen nadat ik de camper een beetje opgekrikt had om hem beter waterpas te zetten.
Van het onderste pijpje blijkt de lasnaad gescheurd te zijn.
Ik heb de waterslangen weer aan elkaar gemaakt zodat we de kraan nog gewoon kunnen gebruiken.
Deze en volgende week heb ik niet zo veel tijd voor de trailer omdat mijn vader gaat verhuizen en wij hem er mee helpen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten