vrijdag 9 mei 2014

Voordat ik de flex er in zet heb ik toch maar eerst besloten om wat onderzoek te doen.
Dus heb ik het bij de RDW neergelegd en keurig antwoord gehad.

Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt informatie over de breedte van uw oplegger.
Aanhangwagens mogen inderdaad niet breder zijn dan 2,55 m, met dien verstande dat aanhangwagens met een toegestane maximummassa van meer dan 10.000 kg, die in gebruik zijn genomen voor 1 februari 1999, niet breder mogen zijn dan 2,60 m.
U hoeft er dus niks af te slijpen.

Daar word je vrolijk van zou je denken, totdat iemand mij er op wees dat, als je hem je als particulier gebruikt, weer niet breder dan 2.55 meter mag zijn.
Dus heb ik de RDW maar weer gemaild wat de bestemming van de trailer wordt en de voorlopige tekening bijgedaan.
Tot heden heb ik nog geen antwoord gehad maar ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten