donderdag 1 mei 2014

Vanochtend hebben we bezoek gehad van collega trailerbouwers/bewoners.
Ze hadden nog een aanzienlijk aantal schuurschijven voor op de slijptol over.
Deze hebben we voor een nette prijs overgenomen, zij wonen inmiddels in hun trailer en hebben ze niet meer nodig.
Ik werd er vervolgens even netjes op gewezen dat de trailer te breed is, hij mag max. 2.55 meter breed zijn.
Die van ons is 2.57 breed.
Dus moet er over de hele lengte aan beide kanten een stukje af, want ik wil er later helemaal geen gezeur om hebben bij de instanties.
Bijkomend voordeel is wel dat ik de constructie voor het aanbrengen van de wanden gelijk aan kan passen want dat zinde mij toch al niet.
Vooral de roestvorming die op den duur toch weer op zal treden.


Op deze manier zit het ijzer niet meer aan de buitenkant, maar aan de binnenkant van de trailer.
Het frame voor de onderbouw kan er dan mooi op maat onder gelast worden, zodat de luiken ook netjes in lijn met de wanden komen te hangen.
Ik moet nu alleen alle 30 dwarsliggers aan beide kanten 6.5 cm  inkorten.
Daarna een nieuw hoek profiel aanbrengen.
En de tekening van de binnenkant moet ook aangepast worden op de andere breedte maat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten