dinsdag 4 november 2014

Ondertussen wonen we nu een jaar in de camper en het valt eerlijk gezegd niet tegen.
Al moet ik wel zeggen dat we de afgelopen winter geluk gehad hebben met het weer.
En een groot voordeel is natuurlijk dat we de tent erbij hebben staan.
Daarin koken we ook en doen de afwas ect.
Want alleen de camper, in de afmeting die wij hebben, is echt wel te krap om met twee man en een hond in te wonen.
En eerlijk gezegd missen we af en toe wel een bank om even lekker in te hangen.
Vooral nu het weer slechter wordt en we niet meer buiten kunnen zitten.
Maar dat komt ook wel weer goed.
Het streven is dan ook om voor de volgende winter wel in de trailer door te kunnen brengen en dat we dan lekker kunnen bankhangen.
Eigenlijk hadden we dat dit jaar al willen doen maar de zoektocht naar een geschikte trailer duurde langer dan we dachten en financieel heeft het ons ook niet meegezeten.
Zoals ik al eerde schreef treed plan B dan in werking.
Om de opbouw er voor de winter op te krijgen wordt wel erg krap nu.
De lasser heeft voor deze week ook afgezegd.
Dus ik ben verder gegaan om de trailer af te lakken.
En aangezien ik de vloer er in wil kitten ben ik afhankelijk van de buiten temperatuur, want die moet dan niet beneden de 8 graden zijn.
Ik denk eerder dat de opbouw er in de winter op komt en dat we in het nieuwe voorjaar verder gaan met de vloer en de binnen betimmering.
Wellicht kunnen we verder met het sub frame en de watertanks in de winter.
Toen we afgelopen weekend uit Eindhoven terug reden zag ik op de teller dat we toch dit jaar toch nog weer 10.000 km gereden hadden met het oude beestje.
En er komen er nog wel wat bij dit jaar.

Voor degene die dit blog ook willen volgen op de telefoon of tablet heb ik een android app gemaakt.
Hier te downloaden.  http://www.appsgeyser.com/getwidget/Van%20werkpaard%20tot%20woning/

Of even de QR code scannen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten