woensdag 12 november 2014

Ook deze week kon de lasser niet dus ben ik rustig doorgegaan met aflakken.
Ik ben vlak voor de achteras gestopt omdat daar nog geslepen en gelast moet worden.
De 2e laag zet ik er volgende week op als de temperaturen goed blijven.


Als er geslepen en gelast word dan dek ik alles mooi af en na het werk spuit ik met de luchtslang alles weer weg.
Nu was ik onlangs op zoek naar luchtdelen voor de trailer en ik had Pacton/Floor in Ommen benaderd, omdat die hem misschien gebouwd hadden.
Van hun kreeg ik keurig een mail terug dat hij destijds in Wijchen is gebouwd.
Dus daar een mail naartoe gestuurd en binnen een paar uur werd ik al gebeld door hun.
Ik had een hele enthousiaste medewerker aan de lijn en die kon inderdaad bevestigen dat hij daar gebouwd was.
Alle tekeningen en handgeschreven documenten waren er nog en die had hij erbij gezocht.
Hij is destijds gebouwd voor een stenentransporteur in Harderwijk voor het bedrag van 97.000 gulden.
Binnenkort neemt hij weer contact op over de prijs van de luchtdelen en draaikrans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten