donderdag 9 april 2015

De betonplex platen heb ik nog even een finishing touch gegeven.

Verder heb ik dinsdag alle delen die er in een hoek onder komen gezaagd.
Ik had de delen al gezaagd en met lijnklemmen vastgezet om de juiste hoek af te tekenen.
Dus alles weer in de auto en de juiste hoeken zagen bij de ijzerboer.
Ondertussen heb ik ook alle gaten voor de slotbouten geboord en behandeld.
Ik kan alles alleen pas na het lassen vast zetten.
Het gaat deze week niet lukken om ze er aan te lassen vanwege een druk privé programma.
Zo moet de Eindhovense eredivisie club vrijdag thuis spelen en vertrekken we al op tijd.
Zaterdag zijn we dan in de loop van de middag weer terug.

Verder heb ik alle ventielen, bouten en koppelingen in een beschermende was gespoten.
Dit na een tip van een van de gasten van de camperplaats.
Ook is onze auto dankzij hun weer mooi schoon.
Vandaag hebben we de stropakken die om de camper heen lagen opgeruimd en weer netjes opgestapeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten