vrijdag 3 april 2015

Het was, vooral de eerste helft, afgelopen week niet erg fijn om buiten aan het werk te gaan.
Dus dat hebben we ook maar niet gedaan.
Woensdag zijn we naar Drachten geweest om de 21 mm betonplex platen op te halen die op het frame komen, behalve daar waar de watertanks komen want die hebben hun eigen bodem.
Ik heb er gelijk eentje onder gehangen om te kijken of ik alles dan een beetje mooi af kan tekenen.

En dat gaat helemaal lukken.
Donderdag heb ik het frame kunnen aflakken.

Van de zwarte 2 componenten lak had ik nog een paar liter staan.
Dat moet ook nog op de binnenkant van de laadklep.
Maar die kan eerst pas afgelakt worden als er een nieuw stukje traanplaat in gelast is.
Voor wat in het zicht komt aan de achterkant heb ik nog een aantal liter witte lak staan.
Afgelopen vrijdag was het een goede vrijdag om de platen er in te maken, mooi weer en droog.

Hier komen de LPG tanks en het aggregaat, de kant naar de achteras maak ik ook nog dicht.

En de voorkant is ook al helemaal klaar.
Morgen gaan we nog even wat verven en ik moet nog naar de ijzerboer om de laatste stukken op te halen.
Dat kan er dan volgende week weer aangezet worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten