zaterdag 22 november 2014

Met het weer hebben we maar mooi geluk.
Ik heb hem nu tot net voor de achteras 1x, en op net over de helft 2x in de verf.
De voorkant heb ik nu afgedekt met dekzeilen en daar hoeven we niet meer bij.


Volgende week even wat stevig touw halen om de boel goed vast te knopen.

Ondertussen zit aan 1 kant een nieuwe plaat onder de achteras en laadklep ophanging en zijn de slechte stukken in het chassis gedubbeld.


Volgende week is de andere kant aan de beurt, daar is de oude plaat ook al verwijderd.

Verder heb ik nog even een oude lucht tank  met touwtjes opgehangen achter de laadlift om te kijken of ze hier wel passen.


En ze passen.
Er komen 2 te hangen en het past zowel onder, als achter elkaar.
Dan is het aan de monteur hoe hij ze er aan hangt.

Volgende week hopen we het laswerk klaar te hebben en dan moet ik hem nog in de verf zien te krijgen.
Dus als iedereen alle CO2 producerende apparaten 24 uur per dag wil laten draaien dan krijg ik hem
hopelijk nog voor de winter invalt in de verf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten